- Principiile marketingului
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor: Kotler, Philip Autor alternativ: Armstrong, Gary Traducător: Nistor, Smaranda Traducător: Crişan, Cosmin Responsabilitate: Philip Kotler, Gary Armstrong Editura: Teora Locul publicării: Bucureşti Anul Ediției: 2004 ISBN: 1-59496-026-7 Ediţie: a 3-a Descriere: 1064 p. Limba: Română Subiect: Marketing Clasificare: 339.138 Cota topografică: III 25248
Unităţi
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
512358
|
Depozit general
|
Împrumut la sala de lectură
|
Carte tipărită
|
III 25248
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică