- Noile reguli de marketing şi PR : cum să ajungi direct la clienţi prin reţelele de socializare, bloguri, comunicate de presă, site-uri video şi marketing viral
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor: Scott, David Meerman Traducător: Borş, Mircea Sabin Traducător: Henegar, Irina Autorul introducerii etc.: Ionescu, Andreea Autor secundar: Stăvar, Ciprian Responsabilitate: David Meerman Scott ; Trad. Mircea Sabin Borş, Irina Henegar ; Cuvânt înainte de Andreea Ionescu ; Postf. Ciprian Stăvar Editura: Publica Locul publicării: Bucureşti Anul Ediției: 2010 ISBN: 978-973-1931-50-0 Descriere: 444 p. Limba: Română Clasificare: 339.138 Cota topografică: II 75054
Unităţi
- 3 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
550046
|
Știință și tehnică
|
Împrumut
|
Carte tipărită
|
339 / S38
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
|||
550047
|
Știință și tehnică
|
Împrumut
|
Carte tipărită
|
339 / S38
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
|||
550048
|
Depozit general
|
Împrumut la sala de lectură
|
Carte tipărită
|
II 75054
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 3 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică