- Ghidul complet al marketingului direct şi interactiv : Cum să selectaţi, să dobândiţi şi să păstraţi clienţii potriviţi
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor: Stone, Merlin Autor alternativ: Bond, Alison Autor alternativ: Blake, Elisabeth Traducător: Moldoveanu, Alina Editura: Bic All Locul publicării: Bucureşti Anul Ediției: 2006 ISBN: 973-571-650-X Descriere: 458 p Note: Bibliografie Limba: Română Clasificare: 339.138 Cota topografică: III 26098
Unităţi
- 2 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
530143
|
Știință și tehnică
|
Împrumut
|
Carte tipărită
|
339 / S89
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
|||
530144
|
Depozit general
|
Împrumut la sala de lectură
|
Carte tipărită
|
III 26098
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 2 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică