- Psihosociologia publicităţii : despre reclamele vizuale
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor: Chelcea, Septimiu (1941-.... ) Responsabilitate: Septimiu Chelcea Editura: Polirom Locul publicării: Iaşi Anul Ediției: 2012 ISBN: 978-973-46-1806-4 Descriere: 207 p.: il. Note: Bibliografie p. 185-204. Limba: Română Serie: Collegium. Psihologie Subiect: reclamă Subiect: Publicitate Subiect: Psihosociologie Clasificare: 659.1:316.6 Clasificare: 082.1 Collegium. Psihologie Cota topografică: III 28263
Unităţi
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
582266
|
Depozit general
|
Împrumut la sala de lectură
|
Carte tipărită
|
III 28263
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică