- Strategii publicitare : De la studiu de marketing la alegerea diferitelor media
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor: Marcenac, Luc Autor alternativ: Milon, Alain Autor alternativ: Saint-Michel, Serge-Henri Traducător: Gheorghe, Elisabeta Editura: Polirom Locul publicării: Iaşi Anul Ediției: 2006 ISBN: 973-46-0042-7 Descriere: 454 p. Limba: Română Serie: Relaţii publice şi publicitate Clasificare: 659.1 Cota topografică: III 25474
Unităţi
- 6 înregistrări • Pagini 2 •
- 1
- 2
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
516386
|
Știință și tehnică
|
Împrumut
|
Carte tipărită
|
65 / M33
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
|||
516387
|
Depozit general
|
Împrumut la sala de lectură
|
Carte tipărită
|
III 25474
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
|||
521649
|
Știință și tehnică
|
Împrumut
|
Carte tipărită
|
65 / M33
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
|||
524704
|
Știință și tehnică
|
Împrumut
|
Carte tipărită
|
65 / M33
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
|||
524705
|
Depozit general
|
Împrumut la sala de lectură
|
Carte tipărită
|
III 25474
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 6 înregistrări • Pagini 2 •
- 1
- 2
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
-
Ediţia este de calitate.
de Vârban Georgeta (Publicate 09/07/2018 17:52:08)Cartea se adresează studenţilor în comunicare şi publicitate, dar şi celor interesaţi de politicile de marketing. Găsiţi aici soluţii pentru majoritatea problemelor cu care se confruntă agenţiile de publicitate şi clienţii acestora. Partea întâi a cărţii vorbeşte despre: Elaborarea strategiei de comunicare, iar în partea a doua veţi găsi: Strategia mijloacelor de comunicare.
Exportă
Filiala de unde se ridică