- Marketingul exporturilor complexe : Locul şi rolul serviciilor în cadrul strategiei de marketing
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor: Vorzsák, Álmos Responsabilitate: Álmos Vorzsák Editura: Politică Locul publicării: Bucureşti Anul Ediției: 1979 Descriere: 239 p.: fig., tab. Limba: Română Serie: Biblioteca organizării şi conducerii ştiinţifice Subiect: Export Subiect: Marketing strategic Clasificare: 339.138 Clasificare: 339.5(100+498) Clasificare: 082.1 Biblioteca organizării şi conducerii ştiintifice Cota topografică: II 34328
Unităţi
- 3 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
252885
|
Știință și tehnică
|
Împrumut
|
Carte tipărită
|
32/33 / V90
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
|||
252886
|
Știință și tehnică
|
Împrumut
|
Carte tipărită
|
32/33 / V90
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
|||
252887
|
Depozit general
|
Împrumut la sala de lectură
|
Carte tipărită
|
II 34328
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 3 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică