- Marketing modern : Concepte, tehnici, strategii
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor: Hlaciuc, Elena Autor: Niculescu, Elena Autor alternativ: Buda, Stela Responsabilitate: Autori: Elena Hlaciuc, Stela Buda, Cristina Stoica ; coordonator: Elena Niculescu Editura: Polirom Locul publicării: Iaşi Anul Ediției: 2000 ISBN: 973-683-462-X Descriere: 344 p. Limba: Română Serie: Collegium. Ştiinţe economice Subiect: Marketing Clasificare: 339.138 Clasificare: 082.1 Collegium Cota topografică: III 21881
Unităţi
- 2 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | ||
458453
|
Depozit general
|
Împrumut la sala de lectură
|
Carte tipărită
|
III 21881
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
||||
461824
|
Știință și tehnică
|
Împrumut
|
Carte tipărită
|
339 / M42
|
1.Normal
|
Împrumutat / Termen de restituire: 17/12/2024 23:59:59
|
0
|
|
- 2 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică