- Marketing intern şi internaţional. : Concepte, metode şi instrumente analitice pentru decizii. Studii de marketing din reviste de specialitate
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor: Demetrescu, M.C. Traducător: Bogdan, Laura Traducător: Cartianu, Virginia Traducător: Demetrescu, Maria Responsabilitate: Coordonator, prefaţă şi comentarii : M.C. Demetrescu ; Traducători : Laura Bogdan, Virginia Cartianu, Maria Demetrescu Editura: Politică Locul publicării: Bucureşti Anul Ediției: 1976 Descriere: 556 p. : fig.; diagr. ; 1 f. pl. Note: Bibliografie la sfîrşitul capitolelor Limba: Română Serie: Biblioteca organizării şi conducerii ştiinţifice Subiect: Marketing Clasificare: 658.8 Clasificare: 339.138 Clasificare: 082.1 Biblioteca organizării şi conducerii ştiintifice Cota topografică: II 29636
Unităţi
- 2 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
219942
|
Știință și tehnică
|
Împrumut
|
Carte tipărită
|
65 / M42
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
|||
219943
|
Depozit general
|
Împrumut la sala de lectură
|
Carte tipărită
|
II 29636
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 2 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică