- Strategii de marketing
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor: Mâlcomete, Petre Autor alternativ: Vorzsák, Álmos Autor alternativ: Vorzsák, Magdalena Responsabilitate: Petre Mâlcomete, Álmos Vorzsák, Magdalena Vorzsák Editura: Junimea Locul publicării: Iaşi Anul Ediției: 1976 Descriere: VIII; 216 p.: tab., graf. Limba: Română Subiect: Marketing Clasificare: 339.138 Cota topografică: II 909
Unităţi
- 2 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
219546
|
Știință și tehnică
|
Împrumut
|
Carte tipărită
|
65 /M17
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
|||
219547
|
Depozit general
|
Împrumut la sala de lectură
|
Carte tipărită
|
II 909
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 2 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică