- Strategia portofoliului de brand : cum să creezi relevanţă, diferenţiere, energie, pârghii comerciale şi claritate
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor: Aaker, David A. Traducător: Andrei, Raluca Traducător: Nicolescu, Renata Responsabilitate: David A. Aaker ; traducere de Raluca Andrei, Renata Nicolescu Editura: Brandbuilders Locul publicării: Bucureşti Anul Ediției: 2006 ISBN: 973-87488-8-7 Descriere: 430 p. Limba: Română Clasificare: 339.138 Cota topografică: II 72280
Unităţi
- 2 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
521905
|
Știință și tehnică
|
Împrumut
|
Carte tipărită
|
339 / A11
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
|||
521906
|
Depozit general
|
Împrumut la sala de lectură
|
Carte tipărită
|
II 72280
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 2 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică